سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون خرد کمال گیرد ، گفتار نقصان پذیرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
سید(3)
لینک دلخواه نویسنده

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :1
کل بازدید :515285
تعداد کل یاداشته ها : 18
103/4/18
5:14 ص

اولین اعترافات امیر میرزا حکمتی جاسوس سازمان سیا در ایران که چند روز پیش توسط وزارت اطلاعات کشورمان دستگیر شده بود، یکشنبه شب از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، وی در این برنامه تلویزیونی گفت: سال 2001 دبیرستان را تمام کردم و تصمیم گرفتم وارد ارتش آمریکا شوم که در آگوست 2001 رسما لباس ارتش آمریکا را پوشیدم و آموزش‌های مختلف نظامی به من داده شد.

ادامه مطلب...

  
  
درخواست آمریکا برای آزادی جاسوس
جام جم آنلاین: آمریکا که در جریان پهپاد به غنیمت گرفته شده یک شوک شدید اطلاعاتی و نظامی را متحمل شد،در پی تعقیب و مراقبت نیروهای اطلاعاتی ایران و سپس بازداشت جاسوس خود نیز ضربه دیگری را به جان خرید و برای این که از این فضای شدیدی که برای واشنگتن شکل گرفته است رهایی یابد،هم خواستار پس دادند پهپاد شد و هم خواستار آزاد شدن جاسوس خود!
  
  

می‌دانید هواپیمای جاسوسی آمریکایی شکارشده در ایران چه قابلیت‌هایی دارد؟

فناوری - آر-کیو170 هواپیمای بدون‌سرنشینی است که از ارتفاع 15 کیلومتری و بدون آشکارشدن در رادار به جاسوسی می‌پردازد. گفته می‌شود پیش از حمله به محل اختفای بن‌لادن، این پهپاد 24ساعته منطقه را زیرنظر داشت.

ادامه مطلب...

90/9/26::: 12:58 ع
نظر()
  
  

مظهر وحدت حوزه و دانشگاه

کودکی و تحصیلات مقدماتی
شهید آیت الله دکتر محمد مفتح در سال 1307 ه.ش در خانواده ای روحانی در همدان به دنیا آمد. پدر ایشان مرحوم حجت الاسلام حاج شیخ محمود مفتح از وعاظ بزرگ همدان بود.
استعداد فراوان و عشق زیاد شهید به تحصیل باعث شد که بزودی مراحل مختلف تحصیل را بگذراند، به نحوی که دیگر حوزه همدان برای او قابل استفاده نبود و لذا در سال 1322 در حالی که تنها 15 سال داشت برای ادامه تحصیل به حوزه علمیه قم مهاجرت کرد.

ادامه مطلب...

  
  

 همه ماجرا از یادواره شهید زین الدین شروع شد. حاج حسین کاجی پشت میکروفون رفت تا خاطراتی از شهدا رو نقل کنه. اما لابه لای این خاطرات...:از مادر شهید معماریان دعوت می کنم که تشریف بیارن و خودشون تعریف کنن و البته امانتی رو هم با خود بیارن..
مادر شهید از تو جمعیت بلند شد، حس کنجکاویم بیشتر شده بود که ایشون کین؟ و امانتی چیه؟ ...
اون شب گذشت و خاطراتش تو ذهن همه باقی موند؛ ولی خیلی .... 

شهید معماریان - قافله شهداء

 

 

 

 

ادامه مطلب...

  
  

ثمره زیارت عاشورا
عید سال72 بود و بچه ها هم گرفته و پکر. چند روزى بود که هیچ شهیدى خودش را نشان نداده بود. هر روز صبح «بسم الله الرحمن الرحیم» گویان مى رفتیم کار را شروع مى کردیم و تا غروب زمین را مى کندیم، ولى دریغ از یک بند استخوان.
آن روز مهمانى از تهران برایمان آمد. کاروانى که در آن چند جانباز بزرگوار نیز حضور داشتند. از میان آنان، «حاج محمود ژولیده» مداح اهل بیت(ع) ...

ادامه مطلب...

  
  

هیچ کس نمی تواند نقش اهل بیت(ع) و مخصوصا امام حسین(ع) را در پیروزی های ما در جنگ انکار کند، اگر نبود علاقه و محبت وافر رزمنده ها به امامان، بی شک توانایی ایستادگی مقابل آن همه ارتش تا دندان مسلح، غیر قابل اجرا می شد. گوشه ای از این مهر و محبت را می توانیم در وصیت نامه های شهداء ببینیم، وقتی این وصایا را می خوانیم، متوجه می شویم که چه معارفی هستند که حضرت روح ا..(ره) در مورد این وصیتنامه ها اینگونه فرموده بودند: این وصیت نامه هایی که این عزیزان می نویسند مطالعه کنید. پنجاه سال عبادت کردید و خدا قبول کند. بگیرید اینها را و مطالعه و تفکر کنید. از اینها یک قدری تعلیم و تعلم پیدا کنید.

گوشه ای از رابطه شهداء و امام حسین(ع) 

ادامه مطلب...

  
  

نزدیک عملیات رمضان بود.
همه آماده می شدند برا عملیات و معمولا کسی مرخصی نمی گرفت تا بعد از عملیات.
ولی یه جوون اومد و گفت اگه امکانش هست اجازه بده من برم شهرمون. ....

ادامه مطلب...

  
  

السلام علیک یا أباعبدالله

وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا

سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار

ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم

السلام علی الحسین

وعلى علی بن الحسین

وعلى أولاد الحسین

وعلى أصحاب الحسین

 

 


  
  
قیامت بی حسین غوغا ندارد"شفاعت بی حسین معنا ندارد"حسینی باش که در محشر نگویند"چرا پرونده ات امضاء ندارد

لوگوی سه گوش